Apakah Warna Dan Berapa Pnjang Tahik Anda??

bngun dari tidur,bukak tingkap menghirup udara yg segar dan melihat pemandangan indah,
burung2 berkicauan,dia datang dengan tiba2 telah memaksa aku untuk menyentuh pintu jamban,
dengan rasa nikmatnya,benda tu dah keluar dan terus jatuh kedalam lubang jamban,sesudah itu dengan rasa gembira dapat melepaskan benda tu,aku bukan saja2 nk pandang kat dalam lubang tuh,sbb nk flush jamban,jdi aku tidak sengaja melihatnya...

aku ingt tahik tuh hancur2,sbb time aku melepas terasa hancur,xde la rasa panjang pula,terkejut jugak aku bila tngok tahik aku tuh,rasa2 panjang tahik aku lebih kurang 5cm mcm tuh,lebar,susah nk cakap,warna pulak ,kekuningan cmpur tompok2 hitam,haha,sama mcm kat bawah nih kut...

tpi yg nih xde tompok hitam,warna pun tak kuning,terlalu besar,klau tahik aku macm nih,susah nk keluar nih,terlalu besar....


klau korang nk bgi tahu panjang dan warna tahik korang,sila bgi komen kat dalam petak warna putih kat bawah,bukan petak warna kuning,petak warna PUTIH...

9 Ulasan

Terbaru Lebih lama