Tuesday, April 12, 2011

7

Hasil Daripada Perangkap Burung

  • Tuesday, April 12, 2011
  • Rahman Hatim
  • Share
  • Salam,terima kasih untuk kunjngan anda,hehe...

    semalam aku ada letak perangkap burung kat pokok pinang,lpas tuh aku tinggal benda tu kat situ,bila burung masuk benda tuh,pasti tak terlepas..
    tapi yg pelik,aku letak benda tuh pagi,bila petang aku turun tngok,ada benda lain yg aku dapat,mungkin ini rezeki aku,benda nih lbih canggih dripada burung,tpi benda nih x boleh terbang,
    cuba korang tngok apa yg aku dapat hasil dripada perangkap burung yg cuma berharga
    7 ringgit..


    tunggu hari2 yg lain,kut2 kereta pulak yg terlekat kat situ...hehe


    Do you like this story?

        
        

    7 comments

    October 5, 2011 at 9:34 PM

    fullamak kat mana bole beli perangkap ni nak beli gak..mana la tau kut2 sangkut iphone5

    October 13, 2011 at 11:03 AM

    @awie958
    cari je kat kedai burung,harga 5.00 je..lekatkan kat ats pokok,tunggu 2,3,hari dapat la iphone,hahaa...

    February 22, 2015 at 8:47 AM

    Boleh kirim kat saya.saya mahu prangkap burung macam ini...cos saya bayar...

    February 22, 2015 at 8:48 AM

    Boleh kirim kat saya.saya mahu prangkap burung macam ini...cos saya bayar...

    February 23, 2015 at 9:19 PM

    @husaini jahani

    Maaf tuan husaini,saya sendiri pun dah lupa kat mana beli perangkap burung.

    January 11, 2016 at 11:59 PM

    rm 5 pm aq skrang

    January 11, 2016 at 11:59 PM

    @Admin kalu RM 5 meh add aq fb kita pm Mohammedi Ridho....aq nak beli 2..tolonglah reply mesej aq

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com