Cara Terbaik Dan Best Berniaga Di Shopee Dapat Untung Yang Besar


Ramai yang masih mencari, cara dan peluang terbaik dalam memulakan satu perniagaann


Anda sedang mencari peluang TERBAIK untuk menambah pendapatan daripada online secara Part-Time?





Salam Hormat buat rakan-rakan pembaca blog saya.

Jika anda sedang berusaha untuk menambah pendapatan...

Saya cadangkan 360% anda mulakan berniaga di marketplace Shopee hari ini juga! Kenapa?...

Barang2 di Shopee sangat laris terjual. Mungkin anda kurang yakin dengan apa yang saya tulis di blog ini. Buktinya.... anda lihat hasil jualan saya di Shopee hanya dalam masa 10 hari sahaja mencecah RM34,711.67 (01-11-2018 hingga 10-11-2018)




Saya terus terang disini, dulu saya selalu ada masalah tak cukup duit. Biasanya sampai je hujung bulan, confirm poket dah nipis. Kalau tak buat budget betul2 duit gaji ni, silap hari bulan memang tak lepas nak survive sampai next gaji pun!

Tapi Alhamdulillah.. sekarang saya semakin excited sebab saya dah jumpa satu lubuk yang mana poket saya boleh jadi tebal balik walaupun masa hujung bulan.

bisnes ONLINE di Shopee ni paling mudah tapi tak ramai orang tahu :

👉 Tak perlu buat marketing langsung. 
👉 Takde nak sibuk balas wasap.
👉 Takde orang tanya. 
👉 Tugas anda cuma buat iklan dan tinggal.
👉 Sementara barang yg diiklankan orang beli boleh tidur or tengok tv.
👉 Tau-tau duit masuk je baru proses barang dan pergi pos ke customer.
👉 Free trafik.
👉 Free marketing.
👉 Teknik newbie buat jualan.

Di Shopee ni senang berniaga, hampir semua pelanggan kita boleh straight forward, xder dah nak copypaste skrip macam selalu orang guna utk close sales kat wasap,

Oleh sebab tu jugaklah saya selalu cakap, shopee ni adalah salah satu platform yang terbaik untuk orang yang bekerja fulltime nak buat side income.

Memang tak akan kacau time korang kerja tu, jangan risau. Ni workflow bagi orang yang bekerja tetap, tapi nak cuba berniaga di shopee :

👉 List produk niaga di shopee
👉 Tunggu order
👉 Dapat order.
👉 Malam process submit order kepada supplyer.
👉 Supplyer akan uruskan semua postage.
👉 Produk sampai di tangan pelanggan, and payment release.

Memang syok berniaga di Shopee ni kalau kita cukup ilmu tentangnya. Sekarang nak belajar tentang Shopee ni tak susah lagi.. Sebab ada 1 panduan khas yang mengajar anda untuk berbisnes di Shopee.

Panduan tersebut dinamakan: Ebook Panduan Bisnes Shopee.




ANTARA KANDUNGAN MENARIK DALAM EBOOK INI:


👉 Cara mendaftar dan set kedai anda! Sama ada menggunakan apps atau browser di komputer! Saya tunjukkan cara kedua-duanya!.

👉 Cara masukkan produk ke dalam kedai Shopee anda! Dalam bab ini, saya share tips-tips berkaitan pemilihan gambar yang mahu dimasukkan serta apakah bentuk dan contoh description yang terbaik yang boleh anda gunakan!

👉 Cara nak menguruskan order!. Ini pun penting juga! Bila dah dapat order, macam mana nak bungkus? Borang apa nak print? Macam mana kalau tetiba stok habis pula? Apa nak buat? Semuanya saya terangkan dalam bab mengurus order!

👉 6 Langkah Setel Problem Barang Tak Sampai/ Rosak! Ya! Dari beratus-ratus barang yang kita hantar kepada pelanggan, mungkin akan ada 1-2 yang rosak atau gagal diterima oleh pihak pelanggan! Jadi, disini saya share langkah-langkah yang boleh anda lakukan untuk menghadapi pelanggan yang sedang marah agar mereka tenang dan cool down serta tidak meninggalkan bad rating di kedai anda!

👉 4 Teknik Promosi yang boleh anda gunakan di dalam Shopee untuk mempromosikan kedai anda ke tahap maksimun agar lebih ramai yang akan nampak kedai dan produk anda!

👉Anda masih tiada produk untuk dijual? Saya juga kongsikan 5 pihak yang boleh anda "usha" untuk mendapatkan bekalan produk jualan anda di Shopee!

👉 Anda tiada modal untuk beli & simpan stok produk? Juga jangan risau! Ada 3 kaedah niaga saya kongsikan yang mana, ianya tidak memerlukan anda untuk menyimpan stok untuk mula berniaga di Shopee!

👉 Apa yang lebih menarik! Saya kongsikan pembekal dropship yang power dan boleh dipercayai dalam ebook ini! Pembekal ini ada lebih 100,000 produk yang boleh anda jual! Jadi, tiada lagi alasan untuk anda mula berniaga di Shopee!

👉 Teknik 1000 follower seminggu! Hah! Ini teknik RAHSIA saya bagaimana saya mendapatkan follower yang ramai untuk kedai Shopee saya dalam masa yang singkat! Teknik ni advance sikit! Anda takkan jumpa teknik ini di mana-mana website atau di mana-mana ebook yang lain! :)

Sebenarnya Ada 16 kelebihan utama ebook panduan ni , tapi saya ringkaskan kepada 3 sahaja kelebihan yang saya nak kongsikan:

Tak Ada Barang Nak Jual Di Shopee?.. Jangan Risau! Buat Bisnes Cara Dropship je, Tak perlu pun keluar duit beli dan simpan stok dirumah.

1. Kita akan sediakan siap-siap senarai produk yang mana anda hanya perlu sync sahaja dari website, tak perlu taip, sambung dengan website tersebut, terus boleh upload produk. Ini bermakna, anda boleh mula buka akaun Shopee dan terus ada produk di Store anda.. Syok kan?

Tak Tahu Langsung Nak Mula Berniaga Di Shopee?.. Jangan Risau! Kita dah sediakan ebook lengkap dari A sampai Z untuk memudahkan bisnes Shopee anda.

2. Kita akan ajar step by step bermula dengan bagaimana nak mendaftar di shopee, tips dan trick berniaga di shopee sehinggalah cara nak dropship produk tersebut. Tak perlu susah2 untuk anda pack dan pos sendiri lagi.

Kalau Ada Yang Tak Faham Nak Tanya Siapa?.. Jangan Risau! Kami dah sediakan team support khas untuk membantu anda jika anda perlukan sebarang pertolongan.

3. Kita ajar cara berniaga di Shopee secara PART TIME. Tak kisah lah anda masih bekerja ke, tengah ada bisnes lain ke.. anda tetap boleh berniaga di Shopee. Yang paling best, Group Support juga disediakan. Anda tak perlu risau lagi kalau ada soalan nak tanya.

Peluang buat duit lumayan dah terhidang depan mata! Take it or Leave it?


 

Apa Kata Rakan2 Anda Yang Sudah Memiliki Ebook Panduan Bisnes Shopee :











Berminat untuk dapatkannya? eBook Step by step bagaimana untuk berbisnes secara PART TIME di Shopee tapi menghasilkan income 5 angka.


Dapatkan segera sebelum jualan ebook ini ditutup! 


http://bit.ly/BisnesShopeeSite 



p/s: Yang dah rasa dia advance dah dalam Shopee ni, tak perlu la nak dapatkan ebook ni ya. Bagi peluang kepada rakan2 yang lain untuk merasa income 5 angka bisnes di shopee.



P/p/p/p/s:- Anda tidak akan rugi memiliki ebook ini, dengan pelaburan yang minima, sekiranya anda mengikut panduan di dalam ebook ini dengan betul seperti apa yang saya kongsikan, insyaAllah anda akan dapat membayar semula kos ebook ini tidak sampai seminggu pun apabila anda mula berniaga di Shopee.  


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama