Menangis Youtuber Diganggu Sihir Dari Kotak Misteri, Rawatan Islam Dibuat Untuk Princemeed

Menangis Youtuber Diganggu Sihir Dari Kotak Misteri, Rawatan Islam Dibuat Untuk Princemeed

Youtuber Diganggu Sihir Dari Kotak Misteri, Rawatan Islam Dibuat Untuk Princemeed, mesti ramai tertanya-tanya sebab benda ni dah banyak tersebar. 


Actually saya dah lama tahu benda ni, sebab dia ada buat content yang pelik di channel youtube nya, terutama dari segi content iluminati sehinggalah pembelian barang-barang pelik. 


Jadi kisahnya bermula dengan content dia paling misteri setahun yang lalu. Walau dia terkenal dgn content yang pelik-pelik, tapi content yang satu ni memang ekstrem. Berdiri terus bulu roma bila menonton.


Dipendekkan cerita, dia dah beli satu kotak sihir dari laman Ebay untuk content dia. Kotak sihir ni katanya ada benda2 sihir pemujaan kaum Yahudi. Kita takkan tahu apa dalam kotak tu sampai kita buka nya. 


Ada pelbagai jenis, bentuk dan rupa. Dan kotak tu dijual dgn harga serendah Rm60 - Rm600. Katanya lagi mahal lagi kuat sihirnya (Dark Magic)


Dia berharap tak berlaku apa-apa walhal dia dah tonton kesemua video YouTuber lain tentang Dybbuk Box ni. Semua yang pernah bukak kotak tu kena rasuk gais dan hidup tak pernah tenteram sejak itu.


Mungkinlah waktu tu dia rasa, dengan keyakinan dia yang tinggi dan dgn berbekalkan rasa berani, dia akan berjaya menakutkan balik apa pun benda dalam kotak tu. 


Bila kotak tu sampai, dia pun buka. Korang kalau tak berani tengok, aku sarankan tak payah teruslah. Takde la hantu nak keluar kat skrin, tapi ada benda pelik terus jadi masa dia belek barang kotak sihir tu, sampai dia sendiri pun takut.


Sejak kejadian tu, hidupnya diselubungi kemurungan dan misteri yang tak berkesudahan. 'Benda' dalam kotak tu datang bertamu dan berteman dengan dia. Video terakhir dia yg paling seram gais. 


Mesti korang pelik kenapa takut tapi banyak pula video. Kami rasa sebab dia ni super loner. Dia suka sorang-sorang . Dan hidup dia adalah content youtube menghiburkan korang, kemungkinannya begitu.


Hari-hari diganggu jin, ala-ala filem Conjuring camtu. Macam ada exorcism la kat rumah dia. Tapak kaki berlari-lari kat rumah, suara garau, buat bising, alih2 barang semualah. 


Video seekers hantu lain pun tak seseram ni. Kan kita selalu tgk youtube orang cari hantu kan? Tak ada benda semua tu. Yang ni memang real content, real strory.  


Tak percaya tu ikut korang la. Tapi bagi saya, saya beriman pada Allah dan perkara ghaib yang Allah jadikan. Jadi malam ni, Ustaz Pusat Rawatan Al-Idrus dah cuba rawat dia. 


Ahamdulillah terima kasih Ustaz dan team perawat, berkat doa dan ilmu yang Ustaz ada. Kesian sgt tgk keadaan dia sekarang. Macam semangat dia disedut oleh Jin tu. (Seriously gais, dia jadi kurus kering sangat)


Link youtube Princemeed ada sediakan. Kena tengok semua baru boleh faham ya. Spend time tgk baru korang boleh hadam kenapa dia dirawat. Kira dia ni berani jugak lah setahun duduk dengan Jin ni (hati kering) sebelum dia mendapatkan rawatan.


Dan disertakan link rawatan yang dia jalani malam semalam. Ada orang siap kecam dia kenapa tiba-tiba dia jadi kaku. 


Korang kalau kena terkencing terus agaknya, tentulah dia tergamam, baru dia tahu dia ada mewarisi saka dan dengar sendiri Jin tu berinteraksi dgn perawat Islam tu. Kalau korang berani, korang cakaplah. Jangan cakap besar sangat.


Jadikan ini satu pengajaran. Makhluk alam ghaib jangan diundang. Sebab bila dia nak berdamping, dia akan makan tuannya nanti. 


Kesian Meed, semoga dia akan sembuh sepenuhnya lepas ni. Kita ni beruntung sebab beriman kepada Allah, Tuhan yang Maha Berkuasa. Allah jaga kita.


  • Rawatan Islam Al-Idrus tu jangan tonton kalau lemah semangat. Better pakai earphone sebab banyak ayat penghalau Jin yg dibaca. 

Video PrinceMeed




MEED PANGGIL USTAZ DTG LIHAT RUMAHNYA





BUNYI BISING DI RUMAH MEED 

(Yang ni Seram Sikit)




Video Live dari Ustaz PUSAT RAWATAN AL-IDRUS


Note: Ada orng kata pusat rawatan ni pun tak ikut jalan yang betul. Wallahualam. Entahlah. Saya cuma kongsi untuk tontonan. Yang baik datangnya dari Allah, yang khilaf adalah kita. Aku percaya Jin ni juga makhluk Allah kan. Tiada yg mustahil. Ustaz sebagai asbab sahaja.


Rawatan Dalam Rumah "PRINCE MEED" 

(Ini paling seram, amaran jangan tonton jika lemah semangat)


Disclaimer : If you dont believe, dont click the link. Nobody force you to do so. If you accused me of being paid, you are so wrong. 


Takde siapa paksa naikkan view dia. Nak tengok boleh tengok, tak suka tgk tak perlulah klik. Mudah sahaja kan, mende boleh avoid kenapa nak kena tengok pula. Takde siapa kata tak tengok akan kena rasuk ke apa. Jaga bahasa anda di laman saya.


Sumber: Sufiyyah Ramadhani



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama