Adakah Tuhan Ingin Menguji Aku...



slm semua...

ada suatu ketika aku penah rmai kenalan,admire...tp sume tu mase aku aku dah berpunye
tp kesetiaan pnye psl aku reject pmpuan2 yg mtk kapel dgn aku ,

smpai satu mase lak, setia pnye setia, awek pulak yg x setia,sedih x pyh cter,punye lh aku da reject pmpuan2 lain sbb dia,last2 dia pulak yg buat hal, kesetiaan aku x berbaloi,pd masa sama gak,dlm sedih2 xde pulak yg pmpuan yg nk mtk kapel dgn  aku cam dlu,.

geram gk pkir, knapa la awek2 yg minat aku dlu x mtk kapel mase aku lps ptus ke, ni mtk mase aku ade awek,mmg aku reject ,
dlu aku smpai mrah sorg bdk pmpuan yg salu kol aku,sbb bile aku kuar dating msti awek aku tnye smpai senak kpala aku nk jwab kt awek aku sape pmpuan yg salu kol aku ni,.tp bile da xde awek ,pmpuan2 lain pon sume larik nth kemana,,ni da smpai tahap boring,kdang2 kesunyian lak ase..

lps ni aku mtk2 , kalo aku ade awek lg, pmpuan lain xpyh la sibuk2 nk kaco pakwe org,smpai aku gaduh dgn ex sbb dorg ni.
pdhal aku dah setia,tp dah di salah anggap..

3 Ulasan

  1. xperlu setia2 la sblum khwin ni..kahwin terus bru lah bersetia2.huhu

    BalasPadam
  2. mmg tuhan nk uji la tuh
    saba yer

    ader yg lebey baik yg tuhan nk bg lah tu

    senyum x perlu kata apa2 ye :)

    BalasPadam
  3. bunga bukan sekuntum k hatim :)

    ini semua dugaan tu

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama