Saturday, March 19, 2011

0

Cara Jawab Telefon Yang Betul

  • Saturday, March 19, 2011
  • Rahman Hatim
  • Share
  • "Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah... dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le korang boring sangat kalu jadi operator).


    1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

    2. Soalan: haloo, siapa disana?Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

    3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

    4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

    5. Soalan: haloo, mak ade rumah?Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

    6. Soalan: haloo timah, buat ape tu?Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

    7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikanperkhidmatannye... time kacih.

    8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

    9. Soalan: halloo......Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

    10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

    11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul letu.

    12. Soalan: assalammualaikum...Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kitewajib jawab)

    Do you like this story?

        
        

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com