Friday, January 11, 2013

Pin It

5

LIVE STREAMING HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT

  • Friday, January 11, 2013
  • Rahman Hatim
  • Share
  • LIVE STREAMING HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT 
    KL112

    JIKA STREAMING DIBAWAH TIDAK MEMPERLIHATKAN PERHIMPUNAN,
    SILA BUKA SINI-MOBTV


                                                                                   




    Permandangan Stadium Merdeka... HKR112


    Do you like this story?

        
        

    5 comments

    January 11, 2013 at 11:54 PM

    ape bendelaa yg parti pembangkang ni nak buktikan..kalu diri sendiri tu the xbetul x yahlaa sebok2 nak buat himpunan yg x de faedah cmni..nak kaut perhatian rakyat konon..Anwar tu sebok sngt nak jd pemimpin tp diri sndiri x terpimpin..kalu dia laa yg pegang Malaysia ni silap2 kene jual laa negara Mlaysia kat org2 yahudi...Ya ALLAH jauhilah kami dri pemimpin yg sebengini AMEENNN....

    January 12, 2013 at 12:05 AM

    Hidup BN

    January 12, 2013 at 6:31 AM

    @danieyl
    Tiba2!

    Anonymous
    February 2, 2013 at 9:48 PM

    Bodoh lah puak ni. Malaysia kita punya. Cuma usaha dakwah tak banyak berjaya. Kuasa pun kita punya. Ada akan kata tak betul. Sebab puak ni leka berjuang benda yang kita dah punya. Cuma hudud je belum lagi. Nak buat hudud mestilah Islam majoriti 2/3. Dakwah dan kahwin anak ramai. Kalau Pas saja tinggal berapa je. Sebab tu Pas kena bergabung dengan Umno dan tambah orang Islam. Se

    Anonymous
    February 2, 2013 at 9:59 PM

    @Anonymous
    btul tuh,tapi nk bergabung tuh susah...

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com