Tuesday, October 18, 2011

0

iPhone 4S Vs Samsung Galaxy S II Test Jatuh

  • Tuesday, October 18, 2011
  • Rahman Hatim
  • Share




  • Zaman berlalu daripada dulu dan wujudnya kini,haha,sungguhku tidak percaya rupa2nya telefon samsung nih hebat jugak,aku tengok video tuh bila dia buat test jatuh untuk iPhone 4S dan Samsung Galaxy S II,aku tngok yang iphone punya 3kali jatuh,habis hancur tapi bila yang Samsung Galaxy S II jatuh,takde la rosak apa-apa pun.korang tngok video kat bawah nih...



    Membazirnya,baik bagi,boleh aku guna...
    baik ko amik publicphone,kau test macam nih gak,aku rasa yang tuh tahan lasak gak,haha





    Do you like this story?

        
        

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com