Saturday, April 9, 2011

0

Senyum-Senyumlah Selalu

  • Saturday, April 9, 2011
  • Rahman Hatim
  • Share
  • Entri aku yg dulu ramai gak yg org protes dalam 1 orang gitu,haha,sbb entri tuh mengarut sngat,aku x kisah,nk buat macam mana sbb memang benda tuh dah macam tuh,aku nih pun bukan rajin sangat nk tulis,lpas tuh cari gambar2 tuh,takde masa nk buat semua tuh,aku pun copy paste yang org punye jgak...

    cakap pasal senyum,Senyum itu adalah sedekah,dalam seminggu nih aku selalu terserempak dengan orang yang muka dia selalu masam tak pernah nk senyum,bila aku senyum kat dia,dia balas dengan muka masam,hati aku bukan yang jenis penyabar.Bila dia balas dengan muka masam,geram jugak aku nih,klau bleh nk pergi depan dia,lpas tuh cakap,BODOH,tapi nk buat macam mana,sbb orang ramai kat tempat tuh,terpaksalah aku bersabar...
    tngok tuh,binatang pun boleh senyum,kita nih manusia takkan tak boleh nk senyum kot,masa bukannya membazir klau senyum,klau senyum 1 minit pun tak sampai,1 saat je,eh! 1saat pun tk sampai,setengah saat kut,haha....
    mana-mana blogger yang rasa dia tak pernah senyum,kau belajarlah dengan binatang nih,hahaha.....

    Do you like this story?

        
        

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com