Tuesday, March 22, 2011

0

Gadis Yang dibawa Balik

  • Tuesday, March 22, 2011
  • Rahman Hatim
  • Share
  • Tahun 2020. Namun masih ade gak org yg berfikiran kolot lagi. Kampung Semut Warna Warni.
      
    "Bapak ape ni?.. ape semua ni.. Din cukup tak paham ngan bapak ni.."
      
    "Tak paham apa pulak Din.."
      
    "Ni.. sape pompuan nih? Isteri baru bapak ke ni? Ya Allah.. mak baru je meninggal dah bapak kawin lain.."
      
    "Ni bukan mak tiri kamulah.. Nama dia Ina..ape la kau Din.."
      
    "Ya Allah... ni lagilah teruk.. bawak perempuan bukan muhrim duduk sekali ngan kita.. ape ni bapak?"
      
    "YaAllah ...Din.. ni pembantu rumah kita je.. apsal la kau ni berfikirankolot sangat huh? tula bapak hantar kau ke sekolah dulu kau ponteng."
      
    "Bapak..walupun Din nih tak pandai.. tapi Din masih ingat agama lagi tau! Takkira la dia ni pembantu rumah ke kalu bukan bini kita tak boleh! pahambapak? sudah lah!"
      
    Malam tu...
      
    Din mula ingin menyiasat latar belakang perempuan yang bernama Ina itu.
      
    Apanak jadik ngan bapak nih.. sanggup bawak balik pompuan yang entah darimana demi ingin memuaskan nafsu... cis! Perempuan ni pulak lawa.. drpdbapak buat dosa lebih baik dia kahwinkan aku ngan pompuan ni je.. apelabapak ni..
      
    Sedang Ina sedang bape kali sedang dah.. membancuh kopi si bapak Din tuh.. Din menghampirinya...
      
    Dengan sepantas kilat  Din menyelak rambut Ina dan terkejut akan satu kenyataan.
      
    Huh! memang betul jangkaan aku.. ade paku kat leher dia ni...Aku dah agak pompuan ni  pontia.."
      
    Apalagi Din terus menangkap Ina dan mencabut paku tersebut..

     
    "DAH!! PERGI KAU DARI RUMAH AKU PONTIANAK!!!





    Sekali terkeluar wayar kat leher si Ina...

     
    "Ya Allah ape ni Din... ingat murah ke robot pembantu rumah bapak beli tu hah?!! KOLOT!!!"

    Do you like this story?

        
        

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com