taklah lawak sangat :)

Murat dan Cikgu

Cikgu: Arip, kenapa kamu datang lewat hari ini??

Murat: Hujan cikgu.

Cikgu: Semalam, kenapa awak tak hadir??

Murat: Hujan lebat, cikgu.

Cikgu: Aik! Hujan juga. Habis kalau tiap-tiap hari hujan?

Murat: Banjir, cikgu.


Silap Lah Pulak

Dam! Pintu pejabat sebuah hopital dihempas. Seorang doktor muda kelam kabut masuk, menggelabah puyuh lalu berjumpa dengan doktor senior.

Doktor Senior: Kenapa ni?

Doktor muda: (Termengah-mengah memberitahu) Saya dah buat silap masa isi borang kematian pesakit. Habislah, Matilah saya.

Doktor Senior: Silap macam mana pulak?

Doktor muda: Saya tersain nama saya kat punca kematian!!

Doa Sebelum Makan
Guru: Sekarang, Sin Chan, Sebetulnya beritahu saya dengan jujur adakah awak berdoa sebelum makan?

Sin Chan: Tidak Cikgu, Saya tak perlu buat begitu, kerana saya tahu ibu saya adalah seorang tukang masak yang bagus.

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama