Ultrabook Acer Aspire S3 Paling Nipis Dunia

Acer Aspire S3 kini diiktiraf sebagai  ultrabook pling nipis Dunia. Acer Aspire S3 adalah lebih nipis daripada laptop biasa super-tipis, walaupun ultrabook kurus daripada Tablet PC. Ia seolah-olah  Acer cuba untuk bersaing dengan kecemerlangan tablet dalam segi mudah alih, dengan mngeluarkan sebuah komputer peranti yang sangat halus yang dipanggil Ultrabook.



Acer Aspire S3 telah hanya dilancarkan di Taiwan ini minggu, Ada  beberapa ciri-ciri Menarik  Acer Aspire ultrabook S3 termasuk yang menggunakan generasi yang kedua Intel pemproses yang menawarkan prestasi dengan prestasi satu yang kuat, serta kewujudan acer premium ciri-ciri seperti Acer segera Pada Hijau untuk meningkatkan hayat bateri Acer Aspire S3 Ultrabook, serta Acer segera Connect ciri untuk akses internet lebih laju.

Aspire S3 menggunakan skrin 13,3-inci dengan resolusi 1.366x768 pixels (HD), dengan Intel Core generasi kedua I5 2467 M ULV (ultra voltan rendah). Untuk memori ingatan, Anda boleh memilih sama ada untuk 320 GB HDD, atau 240 GB. 4GB RAM juga termasuk dalam usaha untuk meningkatkan prestasi processor 2,3 GHz. Beberapa spesifikasi yang biasa, termasuk HS 4,0 Bluetooth, HDMI (untuk strim HDTV atau monitor anda), 802.11b/g/n WiFi, dua USB 2.0 port, rider kad, dan 1.3 megapixel webcam ditambah untuk melengkapkan Aspire S3. Berikut adalah Video Ultrabook Acer Aspire S3.





2 Ulasan

Terbaru Lebih lama