Orang yang pelik dalam Guinness Book of Records 2012

Ada begitu banyak orang aneh  muncul di Guinness Book of Records 2012 seperti  tajuk yang baru untuk pemegang rekod kuku Terpanjang oleh Christine Walton.Sebelum ini rekod dipegang oleh lee Redmond tetapi disebabkan oleh kemalangan,dia kehilangan kuku dan kemudian Christine Walton menggantikan beliau sebagai Wanita dengan kuku terpanjang di dunia, wanita ini 45 dari Las Vegas, 10ft 2in (3.1m)kukutangan kiri dan  9ft 7in (2.92m) pada tangan kanannya.Bukan ini saja yg trsenarai dalam Guinness Book of Records 2012,ramai lgi orang yg pelik tersenarai dalam nih,antara yg tersenarai ialah :


Lidah terpanjang : Chanel Tapper mempunyai lidah yang diukur 9,75 cm(3.8),dari hujung ke bibir atas, California, Amerika Syarikat, pada 29 September2010. Antara orang yang paling lama memegang rekod lidah terpanjang, walaupun sebelum ni dipegang olehStephen Taylor (UK) - licker panjang diukur 9,8 cm (3,86) dari hujung ke bibir pada 11Februari 2009.


Aevin Dugas dari New Orleans di Amerika Syarikat ,mempunyai tumbuh Afro semulajadi terbesar di dunia. Beliau telah menunjukkan dedikasi dalam pertumbuhan rambut yang mempunyai lilitan 4in 4ft. Aevin menggunakan sehingga lima pelembut rambut sekaligus apabila dia mencuci rambut, dia memotong rambutnya hanya 2,3 kali dalam setahun.





Manusia Tertinggi Dunia,: Sultan kosen dari Turki mendapat gelaran ini dengan ketinggianya 8'3 ".Guinness berkata beliau diukur pada bulan Februari 2011, jadi diharapkan untuk  dia telah berhenti berkembang.



2 Ulasan

Terbaru Lebih lama