Monday, May 2, 2011

Pin It

2

Di Rogol Depan Mata Aku Sendiri

  • Monday, May 2, 2011
  • Rahman Hatim
  • Share
  • kejadian ni berlaku 2 hari lpas,masa tu aq berada di pulau pinang...
    aq ikut keluarga aq pergi tngok monyet,tempat tuh penuh dengan monyet,aq pun x ingt apa dah nama tempat...
    tngah aq duk rakam video,tiba2 berlaku lah aksi yg berbahaya,aksi itu betul2 berlaku di depan mata aku,haha...
    korang tngok sndiri video nih....




    gila punye monyet,rogol2 lpas tuh tinggal,buat mcm takde ape2 yg berlaku...

    Do you like this story?

        
        

    2 comments

    May 2, 2011 at 7:08 PM

    haha .. monyet nie nak kena tarbiyah nie..hahah

    May 3, 2011 at 2:45 AM

    wuhaha..mcm2 ah monyet tuh :D

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com