Sunday, April 17, 2011

Pin It

2

Sms Jiwang

  • Sunday, April 17, 2011
  • Rahman Hatim
  • Share
  • hehe,entri aku kali nih nk kongsi sms jiwang untuk korang semua,klau korang rasa sms korang dah kurang jiwangnya,korang copy je sms jiwang yg kat bawah nih...tpi,klau gf or bf korang  tak romantik. baik tak yah hntar msj jiwang nanti kena kutuk x pasal2!



    1.bila jauh,
    saya rindu sangat2

    bila awak tak sms,
    saya setia menunggu

    bila awak diam,
    saya mulai bimbang

    kerana saya takut�

    takut�

    awak lupakan saya�


    2. Kalau saya jadi squidward..
    Saya akan buli awak selalu.

    Jika saya jadi mr. crab..
    Saya akan kikis semua harta awak..

    Dan bila saya jadi patrick..
    Saya selalu buat awak tension..

    Tapi..
    Saya tak nak jadi squidward..
    Saya tak nak jadi mr. crab..
    Dan..
    Saya tak nak jadi patrick..

    Kerana..
    Saya nak jadi spongebob..
    Yang selalu setia..
    Dan sayang pada awak..

    3. bisakah ku menyatakan rasa rindu ini yang kian terasa tatkala kita berhenti berhubung..
    setelah lama tidak mendengar kabar, kenangan manis mula menguasai memori ku ini...
    memori kita brsama suatu ketika dahulu, kenangan terindah didalam hidup ku ini.
    dan bila ku kesepian, terbayang2 wajah mu di antara bintang2 yg bertaburan di langit biru...
    sesungguhnya aku rindu pada mu...

    4. gud night....sweet dream...
    hope to see u in ur dream...
    kalaupun saya sekadar pohon pokok dalam mimpi awak...saya dah puas hati sgt
    asalkan saya tetap berada dalam mimpi awak

    5. kalau saya mampu...saya nak petik bulan simpan di laut
    sebab saya nak gantung awak di langit...
    langit malam saya akan lebih indah...dan saya dapat lihat awak setiap mlm
    dan awak mampu teman saya setiap mlm

    6.Klu sy jD
    AiRmAtA.sY iNgiN
    LaHiR dr mAtA
    AwkHiduP d PiPi

    Awk & mAti d
    BiBiR Awk.tApi
    Klu Awk jD
    AirmAtA sY. sY X

    Kan mEnAnGiS
    sBb sY X nK
    keHiLaNgAn
    awk.!

    7.Aku
    mungkin
    bukan
    teman

    搒empurna�

    yg
    kau
    cari

    bukan
    juga
    yg

    揟ERBAIK�

    di antara
    semua
    nya..

    tapi yg pasti
    aku
    teman

    yg akan selalu
    kau rindui..

    7.kalau saya xbg awak msg, awak ingat sy x?

    kalau sy xcall awak, awak akan call sy x?

    sy xdpt jwb sbb sy xth

    tapi sy tahu satu bnd

    tp klu awak xcall dan xmsg sy...saya ttp akan call and msg awak...

    sbb sy syg awak

    8.mgenalimu 1
    keindahan..bergurau
    dgnmu,1 kbahgiaan..
    menyakiti hatimu,

    ku cuba elakkan..
    dan 1 pmintaanku,
    biar phubungan kita
    kekal berpanjangan�

    9.Biar rindu asal
    x jemu,
    biar kasih asal
    x sedih,

    biar cinta asal
    x terseksa,
    biar sayang asal
    x hilang, &

    biar berpisah asal
    hati x berubah..

    10.1st skali sy nk mtk maaf
    atas sgla kesalahan sy,
    halalkan mkn minum sy,
    sy rase kt xkan jmp lg,
    mgkin ni msg yg terakhir dr sy,
    smpanlah utk m`ingati dri sy,
    stiap yg b`temu pasti akn b`pisah�.

    sy tpaksa prgi�..
    ke jepun bgi m`bantu
    Ultraman mgalahkan
    raksasa belalang

    yg nih saja aku blh kasi,bnyak lgi,tpi kalu nk letak semua kat dlam nih,letih,mlas nk CP(copy paste),haha....



    Do you like this story?

        
        

    2 comments

    May 29, 2011 at 9:19 PM

    nice sketch :)

    October 4, 2011 at 7:19 AM

    @✿ gadis biasa ✿
    thanks :)

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com