Wednesday, April 13, 2011

Pin It

9

Apakah Warna Dan Berapa Pnjang Tahik Anda??

  • Wednesday, April 13, 2011
  • Rahman Hatim
  • Share
  • bngun dari tidur,bukak tingkap menghirup udara yg segar dan melihat pemandangan indah,
    burung2 berkicauan,dia datang dengan tiba2 telah memaksa aku untuk menyentuh pintu jamban,
    dengan rasa nikmatnya,benda tu dah keluar dan terus jatuh kedalam lubang jamban,sesudah itu dengan rasa gembira dapat melepaskan benda tu,aku bukan saja2 nk pandang kat dalam lubang tuh,sbb nk flush jamban,jdi aku tidak sengaja melihatnya...

    aku ingt tahik tuh hancur2,sbb time aku melepas terasa hancur,xde la rasa panjang pula,terkejut jugak aku bila tngok tahik aku tuh,rasa2 panjang tahik aku lebih kurang 5cm mcm tuh,lebar,susah nk cakap,warna pulak ,kekuningan cmpur tompok2 hitam,haha,sama mcm kat bawah nih kut...

    tpi yg nih xde tompok hitam,warna pun tak kuning,terlalu besar,klau tahik aku macm nih,susah nk keluar nih,terlalu besar....


    klau korang nk bgi tahu panjang dan warna tahik korang,sila bgi komen kat dalam petak warna putih kat bawah,bukan petak warna kuning,petak warna PUTIH...

    Do you like this story?

        
        

    9 comments

    April 13, 2011 at 7:33 PM

    wow

    April 13, 2011 at 7:48 PM

    wow??

    April 13, 2011 at 9:14 PM

    dasyat post ni hahaha tumb ups!!

    April 14, 2011 at 3:51 AM

    post berani mati betol..huhu

    April 14, 2011 at 3:58 AM

    hahahaha,berani mati....

    April 14, 2011 at 6:24 AM

    wtf gila..hahaha

    September 7, 2011 at 10:16 AM

    @Fman
    nyusoh kot mek mg ko?

    October 20, 2011 at 12:18 PM

    teringat kat negara mana entah,panjang najis diambil kira,texture dan ape lagi entah.nak tahu seseorang tu sihat x..ermm =)

    October 20, 2011 at 11:51 PM

    @Setahun Jagung
    takde pelik dah skrang nih,tahik pun diorang makan...

    Post a Comment

    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com