Abang Boleh Tumpang???

masa aku tengah jalan2 dengan rakan aku sambil bawak motor,aku bawak motor aku sendiri,duk pusing2 sampailah di satu lampu isyarat,
masih belum hijau,sdang lama duk tunggu untuk lampu hijau,aku rasa ada sesuatu sedang melihat aku,aku buat tak tahu je lah,
hati aku terasa semakin kencang,bila aku pling kiri,terkejut aku,dia pandang aku,aku tngok dia,nk tegur takut tak kena pulak,dia macam ada sesuatu pertanyaan untuk dituju kepadaku,aku buat bodoh je lah,lampu masih belum hijau,aku rasa benda nih semakin dekat dengan aku,sedang aku pandang kat depan lebih kurang seminit,tiba2 aku rasa ada sesuatu sedang berada kat belakang aku,motor aku pun ada rasa goyang sikit....

aku cuba berpaling kat belakang,terkejut aku dan dengan selambanya dia pun bertanya
ABANG,BLEH TUMPANG???

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama