Wednesday, December 22, 2010

0

Gila Punya Org..

  • Wednesday, December 22, 2010
  • Rahman Hatim
  • Ada dua orang gila yang sedang berbual di rumah sakit jiwa Tampoi.
    Orang gila 1 : ( sambil naik atas meja ) “Kamu tahu tak?”
    Oranggila 2 : “Tahu apa?” Orang gila 1 : “Aku nie matahari ( sambilmengangkat tangannya tinggi-tinggi ) lihat lah terang dunia inidisebabkan aku!”
    Orang gila 2 : ( dalam hati ) “Jangan-jangan dia ini bertambah gila, aku mesti lapor pada doktor biar dia diperiksa…”
    Sambil berlari orang gila 2 tadi pergi ke bilik doktor dan menceritakan apa yang berlaku:
    Orang gila 2 : “Doktor, kawan saya itu mungkin bertambah gilanya.”
    Dokter : “Kenapa?”
    Oranggila 2 : “Benar doktor, dia naik ke atas meja sambil mengangkattangannya dia cakap dia adalah matahari, dunia ini terang dia yangbuat.”
    Dokter : “Kalau begitu suruhlah kawan kamu tu turun.”
    Orang gila 2 : “Jangan doktor, nanti kalau dia turun gelap dunia ini nanti…”
    Dokter : “???”
    0

    Anak..

  • Rahman Hatim
  • Seorang wanita yang tinggal di Tasek Bera,Pahang telah melahirkan seorang anak yang comel.Setelah anaknya berumur tujuh tahun, dia ingin menghantar borang kepada sekolah yang di mohonya untuk memasukkan anaknya ke sekolah tersebut. Tiba2, anaknya itu terlihat satu bahagian pada borang tersebut yang tertulis

    Tempat Lahir : Hospital Bera Pahang..

    Lalu dia pun bertanya kepada ibunya,

    Anak : Ibu.. Bera tu apa bu ?
    Si ibu menyangka yang disebut oleh anak nya ialah "bra" lalu berkata,
    Ibu : "bra" tu baju dalam la nakk..
    Anak : Ooo....

    Setelah bermula sesi pembelajaran di kelas.. Guru kepada anak wanita tadi meminta murid2 di kelasnya untuk memperkenal kan diri kepada rakan2.. Lalu tibalah giliran si anak tadi.. Untuk memperkenalkan dirinya kepada rakan2 barunya di kelas itu.. \
    Anak : Hai semua.. Nama saya *****.. Umur saya tujuh tahun.. Saya lahir di HOSPITAL BAJU DALAM PAHANG.. Selamat berkenalan ya semua..

    Guru & murid2 : haa???????

    hahahaha....
    0

    Berani Kerana Benar...

  • Rahman Hatim
  • Memandangkan tajuk posting kali ini adalah Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah. Maka aku nak tunjukkan situasi yang menunjukkan bahawa tak perlu kita takut jika tak salah.
    Cuba tengok gambar dikawasan terang yang dibulatkan, tengok penjenayah tu, sempat lagi posing. Itulah cara yang betul kalo korang tak salah. He Hee..

    0

    nTaH lHa . .

  • Rahman Hatim
  • Adey R sOrang p0m1 nye , satu arie dye mngand0ng kat dLm lif , dsbbkan prempuan 2 malu dye xnak kua dr lift 2 . p0lis dan ahLi psik0l0gy dtg unt0k mmujuk prmpuan itu , ahLi psik0l0gy pun brkata :::

    AhLi Psik0l0gy : Awk xyahhhhh lha maLu . dLu adey s0rang prempuan lg maluuuuu . dye mngand0ng kat dlm l0ngkang .

    P0lis : a'ar . bt0l 2 , dlu adey prmpuan mngand0ng kat l0ngkang .

    Prempuan 2 r : k0rang xyahh lha cubey nak pj0k saye . SAYE XKAN KUA DR LIFT NYE SBB SAYE LHA PREMPUAN YG MNGND0NG KAT L0NGKANG 2 . XP

    p0LIS DN AHlI PSIK0L0GY : =.=' ( DLM ATY BRKATA kurang asam t0l )

    Saturday, December 18, 2010

    0

    Rakyat M'sia Yang Pelbagai Ragam

  • Saturday, December 18, 2010
  • Rahman Hatim
  • Malaysia ni sebuah negara yang berbilang kaum jadi tidak mustahil la macam-macam ragam yang dapat kita lihat. Sebab tu lah datangnya tagline “Malaysia Boleh” walaupun tak boleh. Merempit tak boleh tapi di sebabkan “Malaysia Boleh” jadi merempit telah dibolehkan. Ha Haa.. Jadi kat bawah ni ada beberapa gambar ragam rakyat Malaysia. Papahal korang layan dulu.....












    0

    cerita seram di bus stop shah alam

  • Rahman Hatim
  • ni sebenarnya kisah benar...
    aku ni mmg tengah cari keje.....sedar x sedar malam pun dah menjelma..
    aku pun plan nak balik lh..tggu la kat satu bus stop ni di shah alam lokasinya.....
    punya la lama menunggu..bas satu pun x sampai2 lg...
    setelah beberapa jam lh gak..ade la satu bas ni..
    punya la lmbat mcm kura2...aku pun tanpa berlengah lg trus la menahan bas tu...
    punyalah bengang bas tu buat dek je x behenti...aku pun ape lg dah lewat mlm sgt dah ni.....
    aku pun kejar lah bas tu, tanpa pikir ape2 trus je loncat masuk dlm bas trsebut...
    aikssssssss.......
    pelik, sorang manusia lgsung xde dlm bas tu termasuk driver tu skali..
    aku dah suspen gile...takut tahap cipan..
    aku ape lagi loncat kluar la dr bas tu langsung lari ke belakang....
    ulps.......
    pergh.....
    ramai gile kat blakang bas tu....
    rupa2 nya smua org dlm bas tu tgh tolak bas...
    bas rosak..
    patutlah bas tu bergerak lmbat mcm siput....
    kuang kuang kuang....
    suspen2..........

    hahahaha...
    Free Auto Malaysia Backlinks My Ping in TotalPing.com